III Spotkanie Byłych Pracowników PGR Słowenkowo 2022
INFORMACJA O ZŁOŻONEJ OFERCIE NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO
Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI WSPOMAGAJĄCEJ ROZWÓJ WSPÓLNOT
I SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH.
Zgodnie z art. 19a Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Wójt Gminy Sławoborze ogłasza możliwość zgłaszania uwag do złożonej oferty na realizację zadania publicznego z zakresu działalności wspomagającej rozwój wspólnot i społeczności lokalnych, poprzez powierzenie realizacji zadania publicznego pod nazwą: „III Spotkanie Byłych Pracowników PGR Słowenkowo 2022”.
W dniu 04.07.2022 roku do Urzędu Gminy w Sławoborzu wpłynęła oferta Stowarzyszenia byłych pracowników PGR na zadanie dotyczące, działania wspomagającego rozwój wspólnot i społeczności lokalnych, w trybie art. 19 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1118 z późn. zm.). Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, każdy może wnieść uwagi dotyczące oferty w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty. Uwagi należy złożyć na piśmie w Urzędzie Gminy w Sławoborzu (I piętro, pok. nr 13) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.07.2022 roku. W przypadku uwag przesłanych pocztą – liczy się data ich wpływu do Urzędu Gminy w Sławoborzu.