W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Sławoborze

 

ul. Kolejowa 8

78-314 Sławoborze

województwo zachodniopomorskie

 

tel. 94 364 75 59

fax 94 364 75 59

e-mail: ug@slawoborze.pl

strona internetowa: www.slawoborze.pl

ePUAP:  /UGS/SkrytkaESP

 

NIP: 672 204 98 98

REGON: 330920759

 

 

III Spotkanie Byłych Pracowników PGR Słowenkowo 2022

INFORMACJA O ZŁOŻONEJ OFERCIE NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO

Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI WSPOMAGAJĄCEJ ROZWÓJ WSPÓLNOT 
I SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH.

 

Zgodnie z art. 19a Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Wójt Gminy Sławoborze ogłasza możliwość zgłaszania uwag do złożonej oferty na realizację zadania publicznego z zakresu działalności wspomagającej rozwój wspólnot i społeczności lokalnych, poprzez powierzenie realizacji zadania publicznego pod nazwą: „III Spotkanie Byłych Pracowników PGR Słowenkowo 2022”.

W dniu 04.07.2022 roku do Urzędu Gminy w Sławoborzu wpłynęła oferta Stowarzyszenia byłych pracowników PGR na zadanie dotyczące, działania  wspomagającego rozwój wspólnot i społeczności lokalnych, w trybie art. 19 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1118 z późn. zm.). Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, każdy może wnieść uwagi dotyczące oferty w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty. Uwagi należy złożyć na piśmie w Urzędzie Gminy w Sławoborzu (I piętro, pok. nr 13) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.07.2022 roku. W przypadku uwag przesłanych pocztą – liczy się data ich wpływu do Urzędu Gminy w Sławoborzu.

Załączniki

Powiadom znajomego